Τα “δωράκια” – «Λίστα Πέτσα 2»

H κυβέρνηση επιχειρεί με τη «Λίστα Πέτσα 2» να πριμοδοτήσει τους τηλεοπτικούς σταθμούς με απευθείας ανάθεση, 2 εκατ. ευρώ και πρόσχημα τη μετάδοση μηνυμάτων για τον κοροναϊό. 
 
Η νέα καμπάνια, που ως κοινωνικό μήνυμα θα μπορούσε να μεταδίδεται δωρεάν, χαρακτηρίζεται ως άλλη μια οικονομική ένεση πρός τους  τηλεοπτικούς σταθμούς. Σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα, «η νέα καμπάνια αποσκοπεί στις ανάγκες του marketing και του επαγγελματισμού». 
  
Aυτή δεν είναι η πρώτη αλλά η πολλοστή οικονομική ενίσχυση των τηλεοπτικών σταθμών από την κυβέρνηση. Στην πρώτη λίστα, μόνο οι πανελλαδικές τηλεοπτικές συχνότητες (χωρίς τα δορυφορικά ΜΜΕ τους) έλαβαν συνολικά 4 εκατ. ευρώ ως διαφημιστική δαπάνη.
 
Ήδη από το Μάρτιο η κυβέρνηση φρόντισε με άλλη ρύθμιση να «χαρίσει» το ετήσιο τέλος συχνότητας των 3,5 ευρώ σε κάθε ένα από τα έξι αδειοδοτημένα κανάλια (ANT-1, ALPHA, STAR, OPEN, ΣΚΑΪ και MEGA), δηλαδή συνολικά 21 εκατ. ευρώ που στερήθηκαν τα δημόσια ταμεία, με πρόσχημα – και πάλι- την πανδημία.  
Μόνο με τα χρήματα που έχει χαρίσει φέτος στους καναλάρχες η κυβέρνηση (27 εκατ. ευρώ + φοροαπαλλαγές, θα μπορούσε να έχει εξοικονομήσει πολύτιμους πόρους για την ενίσχυση του ΕΣΥ και τη στελέχωση των ΜΕΘ, ώστε να σωθούν ανθρώπινες ζωές στο φονικό δεύτερο κύμα της πανδημίας. 
 

Σχετικά Άρθρα