Εννέα στους δέκα Έλληνες δηλώνουν ότι έχουν κάνει περικοπές εξόδων

Σε περικοπές εξόδων έχουν προχωρήσει εννέα στους 10 Έλληνες, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρώπη είναι 6 στους 10, σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα της Nielsen για την καταναλωτική εμπιστοσύνη το τέταρτο τρίμηνο του 2010.

Το 81% των Ελλήνων έχει μειώσει τις δαπάνες για αγορά νέων ρούχων, το 80% δαπανά λιγότερα για διασκέδαση εκτός σπιτιού και το 64% έχει στραφεί σε φθηνότερα προϊόντα, ώστε να καταφέρει να ισορροπήσει την μείωση της αγοραστικής δύναμης του.
Ενδεικτικό είναι ότι το δ’ τρίμηνο του 2010 ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα κατέγραψε βουτιά εννέα μονάδων και έπεσε για πρώτη φορά στις 48 μονάδες, οδηγώντας τη χώρα στις τρεις τελευταίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης. Χαμηλότερα βρίσκονται μόνο η Πορτογαλία και η Κροατία με 45 μονάδες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά Άρθρα